Waardering van Centrum Orthopedie Rotterdam, vestiging Rotterdam-IJsselmonde - Rotterdam op 6 maart 2019

7.3
  • Bindweefselaandoeningen

Op 17 augustus 2018 werd mijn waardering op zorgkaart gezet. Het was een hele dikke onvoldoende en was bijna radeloos van pijn en ongemak van de silversplints die niet passend waren. Uiteindelijk kreeg ik nieuwe en heb een gesprek aangevraagd met de directeur en er is naar mij geluisterd.  Inmiddels zijn alle 6 silversplints zijn vervangen en passen goed en geven de steun die ik nodig heb voor mijn HMS. Draag ze nu al weer maanden. De manier van aanmeten en op maat maken blijft ik primitief vinden voor deze tijd waarin zoveel goede apparatuur bestaat. Maar ik ben nu wel deskundig behandeld. De schade aan mijn pols van de verkeerde silversplint is zo goed als over. Bij mijn duimgewricht nog steeds niet. Wat blijft is het gevoel dat ik heel mondig en erg onaardig moet zijn om te krijgen wat ik nodig heb. Ik ben nu blij met mijn silversplints en ga er handig mee om.

Bent u of werkt u voor Centrum Orthopedie Rotterdam, vestiging Rotterdam-IJsselmonde? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.