Podopraktijk Haaglanden, locatie Den Haag

zondag
Gesloten

9 resultaten voor je selectie:

9 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Het consult was fijn, heel duidelijk en er wordt echt de tijd voor je genomen. Ik ben erg tevreden.

3 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Afspraak maken ging echt vlot. Ik draag nu steunzolen waar ik met plezier op kan lopen en mijn voetklachten zijn in korte tijd verholpen.

2 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben meerdere malen top geholpen. Ze hebben veel passie en kennis van hun vak. Podoloog en medisch pedicure kijken ook verder dan alleen de klacht en denken echt mee.

12 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer zeer tevreden over de wijze waarop de podoloog de pijn in mijn voet heeft verholpen. Ik liep al zeker een jaar met pijn in mijn voorvoet.

6 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Voor mij is dit de eerste keer dat ik bij het vernieuwen van steunzolen echt baat heb en verbetering merk door de goede steun.

29 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Met de juiste ondersteuning voor mijn voeten ben ik heel erg geholpen. Echt een aanrader voor iedereen

24 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn dochter was meteen gewend aan de steunzolen, draagt de zolen elke dag en heeft ook geen last meer van haar achillespees.

23 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben van mijn rugklachten af. Heel tevreden.

21 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nadat ik de zolen ben gaan dragen zijn de klachten volledig verdwenen en heb ook geen medicijnen meer nodig. Zeker een aanrader.

Filters