Waardering van 3D Voetcentrum Nederland - Podotherapie den Doop en Konings Oss - Oss op 11 februari 2013

Ik loop nu al vanaf 2009 bij deze podotherapeut en ben er erg tevreden mee. Ze hebben toen alle mogelijk heden gezocht om het probleem voor beiden voeten op te lossen. Nu had ik vorige week een afspraak bij H.J.E.M. den Doop en hij heeft weer aandachtig geluisterd en uitgebreid de tijd genomen wat er aan me zooltjes veranderd moet worden. Dit gaat nu ook gebeuren en ik ben met me vorige zooltjes zeer tevreden geweest pijn in mijn knieeen en rug is helemaal weg daardoor. Dus ook met me laatste afspraak was ik dik tevreden. Ook ben ik blij dat als je een afspraak maakt dat je dan snel terecht kan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 3D Voetcentrum Nederland - Podotherapie den Doop en Konings Oss? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.