Waardering van 3D Voetcentrum Nederland - Podotherapie den Doop en Konings Zoetermeer - Zoetermeer op 30 juli 2012

5.7

In eerste instantie komen deze podologen positief over en zeker modern. De zooltjes zien er goed uit, maar van podologie hebben zij geen verstand. Als je slechte voeten hebt maken ze zooltjes via de computer en ze kijken verder niet naar jouw rug. Daar zijn ze niet voor opgeleid. Bij problemen kunnen ze mij niet vakkundig helpen en ik ben daar dan ook maar gestopt en op zoek gegaan naar een andere podoloog. Helaas moest ik mijn volgende zooltjes bij iemand anders zelf bekostigen. Ik ben zeker niet tevreden over deze podologen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 3D Voetcentrum Nederland - Podotherapie den Doop en Konings Zoetermeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.