OIM Orthopedie, locatie Nijmegen

Website
Deze locatie is onderdeel van OIM Orthopedie

11 resultaten voor je selectie:

5 oktober 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Snel gereageerd op mijn telefonische vraag. Snel een afspraak kunnen maken

23 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

dr veenstra, heeft me geopereert aan mijn knie,, meerdere malen zelfs , een lieve goede Arts , gaat door tot patient en zij zelf tevreden zijn.

8 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

De manier waarop je wordt ontvangen in de kliniek, maar zeker op de afdeling, de uitleg over wat er gaat komen, de uitstekende zorg voorafgaand tijdens de opname, de minutieuze afwikkeling van de...

5 april 2019 - Goedgekeurd door de redactie

ik heb maar 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en ik moet eerlijk bekennen dat ik prima bent behandeld geen pijn verpleging krijgt ook een compliment even als de orthopidie die mij hebben behandeld.

7.8
4 januari 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben altijd goed geholpen door vriendelijke medewerkers en het resultaat van de reden waarom ik daar was was altijd positief, dus uiterst tevreden!!!

5 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima locatie, schoon en helder.vlot geholpen.

25 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel gericht, afspraak, onderzoeken bijna alles op de zelfde dag. Vriendelijke benadering van behandelde artsen en verplegend personeel . Heel prettig.

9.5
24 januari 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goed gestroomlijnde organisatie, met goeie - redelijk snelle -combinatie-onderzoeken, tijdens de consulten. Kortom; dit alles draagt bij tot een adequate wachttijd reductie.

9.2
22 november 2017 - Goedgekeurd door de redactie

Goed en deskundig advies gekregen.

8.7
26 november 2016 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb geen klachten alleen waardeeringen! Twee keer zijn en deel van mijn wervels vast gezet. De orthopedische chirurg was bijzonder deskundig. Bij beide operaties heb ik diverse gips corsetten...