Waardering van Podotherapie Arjan Smeele - Den Haag op 7 oktober 2020

Al direct was het contact met deze podotherapeut geweldig! Hij dacht meteen mee en paste zich direct aan bij onze mogelijkheden. Wat een persoonlijke aandacht in vergelijking met andere podotherapeuten die we hebben meegemaakt! Hij luisterde heel goed naar wat mijn moeder van 92 allemaal vertelde en nam dat serieus. Het onderzoek was gedegen en professioneel: je had echt het idee dat hij wist waarover hij het had. Legde elke keer goed en duidelijk uit wat hij ging doen en deed dat vervolgens met volledige instemming. Heeft oog voor de persoon die voor hem zit en doet daar alles voor. Had ook meteen een geweldige pedicure op het oog die aan huis de voeten van mijn moeder kon behandelen. We kwamen met een uitstekend gevoel bij hem vandaan. Daar bleef het niet bij: daarna hield hij ons op een fijne manier regelmatig op de hoogte over de vorderingen. In één woord top! Wij zijn ontzettend blij met hem en laten het graag weten!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Podotherapie Arjan Smeele? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.