Basemans Podotherapie, locatie Lelystad

Podotherapiepraktijk

Stationsplein 14 8232 DL Lelystad
Deze locatie is onderdeel van Basemans Podotherapie
Er is 1 waardering

Waardering van Basemans Podotherapie, locatie Lelystad - Lelystad op 3 maart 2017

Chronische pijn

Toen ik belde om een afspraak te maken (hielspoor) kreeg ik van de dame aan de telefoon al oefeningen uitgelegd die ik vast kon gaan doen. ik kon mijn bed na het doen van de oefeningen weer wat beter uit komen. Eenmaal in de praktijk werd er goed onderzocht welke klachten ik had en werd mij duidelijk verteld hoe ik aan deze klachten gekomen ben.Nu met steunzolen en de geleerde oefeningen trouw doen kan ik weer prima uit de voeten. Kortom een goede ervaring

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Basemans Podotherapie, locatie Lelystad? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.