Waardering van Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff - Haarlem op 3 oktober 2020

• Rugpijn

ik had ruim een jaar klachten van mijn onderrug , ben bij div. artsen geweest o.a. reuma, neurologie en orthopedie geweest, zelf 2x een mri scan gehad maar ze konden het niet vinden. Omdat ik nieuwe steunzolen nodig had en ik mijn probleem vertelde bij M. Holthuis ging er bij hem een lichtje branden. Na enkele testen is hij gaan kijken naar verschil in beenlengte. Bingo er zat een verschil van 7 mm in. Een zooltje is aangepast tbv de beenlengte, 2 wk later kreeg ik mijn nieuwe steunzolen en dat voelde direct goed. Wel effe wennen maar na een week was de pijn weg en is nu 3 mnd geleden maar geen pijn meer, echt een toppertje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.