Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff

Podotherapiepraktijk

't Hoenstraat 9 2023 KW Haarlem
06-19419877

Waardering van Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff - Haarlem op 6 januari 2018

Onze dochter van 9 had al geruime tijd pijn in haar voeten met lopen. Zo erg, dat ze geen langere stukken meer kon lopen zodat  we haar dan voortduwden op een stepje. Ze was onder behandeling bij de fysiotherapeut omdat ze dachten dat het door groeipijn kwam. Meneer Holthuis zag vrijwel meteen dat er meer aan de hand was en dat het aan de stand van haar voeten en achillespees lag. Na het aanmeten van de steunzolen was er al na enkele weken resultaat en kreeg ze steeds minder pijn met lopen. Wat zijn we blij dat we  bij deze podotherapeut terecht zijn gekomen! Onze dochter kan weer zonder pijn lopen, buiten spelen en sporten. Meneer Holthuis luistert goed naar de klacht, geeft een duidelijke uitleg over de oorzaak van de klacht en in hoeverre de steunzolen kunnen helpen om de klacht te verminderen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.