Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff

Podotherapiepraktijk

't Hoenstraat 9 2023 KW Haarlem
06-19419877

Waardering van Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff - Haarlem op 2 april 2017

Ruim een jaar met een peesplaatontsteking onder mijn voeten gelopen. Steunzolen bij een ander laten maken maar de klachten werden alleen maar erger. Toen ik ook problemen kreeg met mijn andere voet heb ik opnieuw steunzolen laten aanmeten bij dhr. Holthuis. Mijn klachten waren na 9 weken met 80% afgenomen. Podotherapie Holthuis is een goed, vertrouwd, kundig, vriendelijk en zeker aan te raden adres voor voetproblemen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.