Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff

Podotherapiepraktijk

't Hoenstraat 9 2023 KW Haarlem
06-19419877

Waardering van Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff - Haarlem op 26 maart 2017

Zo uitgebreid en duidelijk de website van deze behandelaar is zo is ook zijn werkwijze bij het onderzoek, aflevering en nazorg. Al vele jaren draag ik steunzolen maar een zo goeie behandeling alsbij deze therapeut heb ik nog niet gehad. Met de steunzolen die ik had en waarmee ik te lang heb doorgelopen kreeg ik dezelfde rugklacht als die ik ooithad voordat ik met m'n eerste steunzolen ben gaan lopen. Plm. 2 weken nadat ik met de zolen van dhr. Holthuis ben gaan lopen was ik alweer van de rugklacht af.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Podotherapie Praktijk Holthuis, locatie Haarlem, Medisch Centrum Te Cleeff? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.