Waardering van Praktijk Podotherapie Het Gooi, locatie Bussum - Bussum op 16 april 2019

5.2
  • Gewrichtspijn

Tijdens mijn eerste bezoek en uiteenzetting van mijn pijnklacht sprak de dienstdoende therapeut zijn twijfel uit over het mogelijke resultaat van de door hem gemaakte zolen. De therapeut sloot artrose niet uit.Ondanks zijn twijfel werden de zolen gemaakt zonder mij vooraf op de hoogte te stellen van de kosten welke mij in rekening zijn gebracht.Na 8 dagen op de zolen te hebben gelopen nam de pijn in mijn voet alsmaar toe. Ik ben daarop met het dragen gestopt en werd doorverwezen naar een orthopedisch chirurg.In opdracht van de chirurg zijn er röntgen-foto’s en een mri scan gemaakt. Van artrose was geen sprake. Over de zooltjes was de chirurg duidelijk. Citaat: doe die maar weg, daar heb je niets aan.

Bent u of werkt u voor Praktijk Podotherapie Het Gooi, locatie Bussum? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.