Waardering van Voetselect Podotherapie, locatie Schijndel - Schijndel op 7 augustus 2018

9.7
  • Gewrichtspijn

Ik had last van een ingegroeide teennagel. Ik had veel pijn en kon gelukkig snel terecht bij de praktijk. De therapeut heeft mij heel goed geholpen. Na twee behandelingen was ik er van af. Een paar weken later werd ik door mijn huisarts doorgestuurd naar dezelfde praktijk voor mijn voetklachten. Dezelfde therapeut heeft mij geholpen en heeft aangemeten zooltjes voor mij gemaakt. Deze zitten als gegoten. Nog nooit zoon fijne zooltjes gehad! Ik heb geen last meer van mijn voeten na een lange dag staan op mijn werk. Ze hebben mij heel persoonlijk geholpen en gaven mij alle aandacht en tijd die ik nodig had. Ik ben zeer tevreden over deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Voetselect Podotherapie, locatie Schijndel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.