Waardering van Voetzorg Houten - Houten op 28 februari 2019

5.0

Deze podotherapeut komt zijn afspraken niet na. Hij gaf aan dat hij tot het gaatje gaat om de zolen goed te maken (inbegrepen in de prijs). Hij adviseerde mij in het nieuwe verzekeringsjaar een 2e paar zolen af te nemen hoewel het eerst paar nog niet goed zat. Na diverse keren het eerste paar aanpassen, heb ik het 2e paar dat ik vrijwel niet gebruikt heb, omdat dit niet aangepast was, terug gebracht om aan te passen aan het eerst paar (na een jaar). Vervolgens kreeg ik een rekening, zonder dat hier aanvullende afspraken over gemaakt zijn. Naar zijn mening is hij coulant geweest en betaalt de verzekering toch. In mijn ogen had hij dit 2e paar nooit moeten adviseren als het eerste paar nog niet goed is. En zeker had hij geen extra kosten in rekening mogen brengen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Voetzorg Houten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.