Cohesie Twente, Psychologenpraktijk van Enschede en omstreken

Psychiatriepraktijk

Hengelosestraat 100 7514 AK Enschede

Waardering van Cohesie Twente, Psychologenpraktijk van Enschede en omstreken - Enschede op 22 juli 2021

Posttraumatische stressstoornissen

In behandeling gekomen met de woorden dat hij me eens p 2 weken zou gaan zien. ik legde uit dat duidelijkheid regelmaat structuur informatie etc belangrijk was voor mij ivm autisme. daarop kreeg ik van hem te horen ik laat me niet tot autist maken en ga me niet als zodanig gedragen. dit wel een belediging vindende maar gewoon aangenomen. gedacht mijn afspraken zullen wel gewoon lopen zal wel geen vaart lopen. 2e afsprak na de intake dus toch over 3 ipv 2 weken. aanvaard bent net nieuw 1e consult na intake. de 3e was idd over 2 weken. maar toen kreeg ik te horen volgende over 3 weken om 21;00 anders worden het er 4. ondanks verweer slecht te zien in het verkeer in het donker dat dit niet te doen is 3-4 weken, de afspraak om de 2 was. niks gewijzigd geen reactie. om uitschrijving verzocht dmv aangetekende brief. die binnen 50 min na ontvangst rond was. met de woorden van hem het jammer te vinden hoe het gelopen was de huisarts me om reden doorverwezen had ,kon geen telefoontje vanaf

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Cohesie Twente, Psychologenpraktijk van Enschede en omstreken? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.