Waardering van De Hoofdlijn, Praktijk voor psychotherapie en psychiatrie Haarlem - Haarlem op 3 oktober 2018

Door de behandeling heb ik een goed inzicht verkregen in de zaken - gevoel, denken en gedrag - waarin ik vastloop, mijn blinde vlek/pijnpunt. Waardoor ik het nu herken wanneer het speelt, en ik hier veel beter mee om kan gaan. Dat geeft me in het algemeen een gevoel van rust en acceptatie. Mijn therapeute zou ik als volgt omschrijven, zij is: professioneel, heeft veel ervaring, houdt van haar werk/vak, luistert goed, reageert scherp en heeft een goed inlevingsvermogen. Wat ik alles als plezierig heb ervaren, en wat me heeft geholpen om te durven kijken naar en ervaren van gevoelens die onprettig zijn maar wel noodzakelijk om te groeien.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Hoofdlijn, Praktijk voor psychotherapie en psychiatrie Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.