Waardering van De Hoofdlijn, Praktijk voor psychotherapie en psychiatrie Haarlem - Haarlem op 23 mei 2020

9.8
  • Depressie

Ik ben zo prettig geholpen bij de Hoofdlijn. Na vele jaren allerlei soorten behandelingen te hebben gehad, gooiden zij het over een andere boeg. Er werd verder gekeken en door mijn masker heen geprikt. Zij wisten mijn jarenlange klachten, waarvan ik dacht dat het bij "het leven" hoorde een naam te geven. Ik was niet gek, maar depressief en leed daar al jaren onder. Nu kon ik eindelijk gericht aan de slag. Ik ben enorm dankbaar voor deze plek! Het is niet zo dat ik nu elke dag juichend door het leven ga, maar ik kan ermee omgaan..ik kan het plaatsen en bedenken dat het morgen (zelfs over een uur) heel anders kan zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Hoofdlijn, Praktijk voor psychotherapie en psychiatrie Haarlem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.