Waardering van Horsman Psychiatrie en Psychotherapie - Alkmaar op 16 september 2018

5.0
  • Depressie

Aanvankelijk was ik na noodgedwongen overstap en een tijdje wennen, redelijk tevreden. Wat me meteen al niet zo beviel, is het feit dat hij graag antidepressiva wilde proberen, terwijl ik "zeker 'wist dat die niet zouden helpen. misschien hebben ze het ietsje gedaan, maar ik kreeg steeds last van vervelende bijwerkingen.Later voelde ik me niet gehoord, ik voelde geen empathie, er was geen klik. Ik heb eens voor een dichte deur gestaan omdat een afspraak niet doorging. Ik heb zelf contact op moeten nemen, kreeg te horen dat ik moeilijk bereikbaar was. Ik had excuses verwacht, maar kreeg het idee dat het mijn fout was. Toen ik naar een ander wou, kreeg ik alle medewerking,zei hij  maar waar die uit bestond? Ik ben zelf naar een nieuwe gegaan.Hij was wel zo aardig me nog in behandeling te houden al was de vergoeding nog niet zeker. Toen ik de verwijzijng van de huisarts voor de nieuwe psychiater nodig had, bleek info aanvankelijk onvindbaar; hij had de laatste jaren iverslagjes gestuurd naar een arts die er niet meer werkte. Er was een belangrijk deel van mijn dossier weg ; de dag dat ik dat dossier op kwam halen werd ik uitgenodigd nog even te evaluren, dat wilde hij voor zichzelf, niet voor mij! Ik had al diverse malen aangegeven dat ik wilde stoppen en waarom.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Horsman Psychiatrie en Psychotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.