Waardering van Praktijk voor Psychiatrie Voorschoten - Voorschoten op 28 maart 2019

• Angststoornissen

Mijn psychiater Bas van der Hoorn is een ontzettend sympathieke en kundige man.Prettig vind ik vooral dat je niet behandeld wordt als patient maar meer als gesprekspartner over je eigen casus/problematiek. Dus absoluut niet top down zoals zo vaak in het medische circuit.Ander pluspunt vind ik de transparantie van de verslaglegging. Op een scherm kun je meekijken met; 'wat er over je geschreven wordt qua verslaglegging' aan bijvoorbeeld huisarts. Je eigen inbreng speelt hierin een belangrijke rol. Kortom een goede arts en fijn mens! Wat mij betreft waardering een 10. Slechts doordat ik accommodatie een 6 heb gegeven ( kamer kan gezelliger/lichter) komt het gemiddelde uit op een 9.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Praktijk voor Psychiatrie Voorschoten? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.