Waardering van Psyvel, praktijk voor psychiatrie en psychologie - Rotterdam op 4 januari 2021

9.5
  • Depressie

Ik kreeg snel een afspraak, veel sneller dan verwacht. En ik wilde zo snel mogelijk aan mijn problemen gaan werken, dus dat was fijn. Daar aangekomen met sceptische ideeën, maar onwijs verrast door het heldere proces en de goede opdrachten. Ik was bang dat ik niet wist waar ik moest beginnen, maar mijn psycholoog (Carmen Ayala), heeft mij heel goed en gericht begeleid. Ik was blij dat de behandeling zo persoonlijk was en doelgericht. En ik ben verrast met hoeveel beter en blijer ik mij nu voel. Je moet het natuurlijk zelf doen, maar mijn psycholoog Carmen heeft een groot aandeel gespeeld in hoe snel en effectief ik mijn problemen heb aangepakt! Heel erg bedankt!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Psyvel, praktijk voor psychiatrie en psychologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.