Waardering van Helen Dowling Instituut, locatie Arnhem - Arnhem op 1 oktober 2018

9.7
  • Kanker

Direct na mijn pensionering heb ik meegedaan aan een bevolkingsonderzoek voor darmkanker. De uitslag was positief. Tijdens de ziekenhuis opname  ging er van alles mis. In 3 dagen twee buikoperaties, en een tijdelijke stoma gekregen. Genezing van de wonden verliep stroef. Een herstel operatie volgde enkele maanden later. ook deze periode verliep niet zonder problemen. Dit alles heeft veel impact gehad op mijn leven en die van mijn partner. In het ziekenhuis werden we attent gemaakt op  hulp van het Helen Dowling Instituut.Door een intensieve psychologische behandeling van twee jaar zijn we door deze periode heen geholpen. In het begin elke week een gesprek, wat erg heftig was. In de loop van de tijd merkten we dat de heftigheid begon af te nemen. Dankzij het Helen Dowling Instituut kunnen we ons leven weer langzaam oppakken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Helen Dowling Instituut, locatie Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.