Waardering van Helen Dowling Instituut, locatie Bilthoven - Bilthoven op 16 mei 2018

9.5
  • Prostaatkanker

Door ziekte van mijn man zijn we helaas of gelukkig bij het HDI in Bilthoven terecht gekomen. Natuurlijk helaas want je wil niet dat je man ongeneeslijk ziek is. Maar gelukkig in Bilthoven bij het HDI. De gesprekken die mijn man daar heeft helpen hem heel erg bij het accepteren en hendelen van zijn ziek zijn. Maar ook voor onze dochters en voor mij als echtgenoot is er meer dan genoeg ruimte. Je hebt verdrietige tijden maar ook nog gelukkig fijne tijden, het HDI helpt je om te blijven genieten en alles goed op een rij te krijgen, het een plek te geven en het te verwerken. Ze helpen je ook met praktische zaken, wat moet er allemaal gebeuren, wat heb jij nodig. Ik als vrouw van een man die helaas ziek is heb heel veel steun en hulp van het HDI.

Bent u of werkt u voor Helen Dowling Instituut, locatie Bilthoven? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.