4mb, locatie Roosendaal

zondag
Gesloten
maandag

Waardering van 4mb, locatie Roosendaal - Roosendaal op 17 september 2019

Als je het eens bent met wat deze organisatie al heel snel op basis van aannames en beeldvorming vindt en braaf volgt wat zij voor ogen hebben, kom je al snel tot een hoge waardering. Maar kom je voor complexe problematiek en heb je zelf kennis, inzicht, ervaring, een eigen visie en een uitgesproken mening, dan wordt het andere koek en gaan ze je meest kwetsbare hulpvraag tegen je gebruiken om je toch in de hoek te krijgen waar ze je willen hebben. Ik werd totaal niet gehoord, de kern van het probleem werd genegeerd, er werd koste wat kost een standaard programma afgewerkt en de verslaglegging was onacceptabel. Behandelaars staan onder strikte supervisie van de directeur, die uiteindelijk allesbepalend blijkt te zijn. Ik zou werkelijk niemand aanraden om hier naartoe te gaan en heb vooral spijt dat ik ook mijn kinderen aan hen heb toevertrouwd.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk 4mb, locatie Roosendaal - Roosendaal

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor het schrijven van deze beoordeling. Vervelend dat u geen positieve ervaring heeft gehad bij onze praktijk. Dit vinden wij uiteraard heel vervelend. Wij proberen voortdurend samen met de cliënt, kinderen of het gezin de voortgang van de behandeling helder te bespreken en wanneer deze stagneert naar passende oplossingen samen met u te zoeken. Wij willen graag met u meedenken over hoe voor u wel de zorg succesvol is. Mocht u ervoor openstaan dan horen we graag uw kant van het verhaal en kan u contact opnemen met 4mb met het verzoek u terug te bellen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 4mb, locatie Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.