Waardering van 4mb, locatie Roosendaal - Roosendaal op 13 september 2019

7.0
  • Depressie

Helaas viel de behandeling deels in de grote vakantie. En ook was het niet mogelijk om aan de loopgroep deel te nemen, dit was wel reden waarom ik bij hun was uitgekomen. Hierdoor zagen we elkaar maar ééns in de twee wkn, toch te weinig naar mn zin.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk 4mb, locatie Roosendaal - Roosendaal

Zeer bedankt voor de waardering. Het is inderdaad in de vakantie vaak wat moeilijker om de behandeling gestructureerd te geven omdat de vakantie van cliënt en behandelaar niet gelijkt lopen. Wij streven er altijd naar om de loopgroepen vorm te geven, een enkele maal lukt dit niet geheel door externe factoren. Wel fijn dat u deze waardering achterlaat waardoor wij nog beter hier op kunnen letten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 4mb, locatie Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.