4mb, locatie Roosendaal

De Eglantier 1 B 4707 AA Roosendaal
Deze locatie is onderdeel van 4mb

Waardering van 4mb, locatie Roosendaal - Roosendaal op 1 maart 2022

Psychische problemen

Het is een fijne organisatie waar goed naar je als gezin bekeken wordt. Ieder gezinslid wordt gezien en uitvoerig besproken. Er wordt duidelijke nadere toelichting gegeven over en tijdens de behandeling. We kregen afzonderlijk duidelijk afspraken en opdrachten mee om aan te werken. En ze konden ook uiteindelijk in ons geval aangeven dat er intensievere ondersteuning nodig was en zij daar niet de juiste organisatie meer voor ons als gezin waren. Daar ik tijdens de behandeling van ons als gezin tot het inzicht ben gekomen dat ik als individu nog een stukje ondersteuning nodig had, heb ik er dan ook voor gekozen om wederom bij 4mb een traject aan te vragen. Ben dus uitermate tevreden over 4mb.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 4mb, locatie Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.