4mb, locatie Roosendaal

Gesloten
maandag

Waardering van 4mb, locatie Roosendaal - Roosendaal op 10 juli 2017

Depressie

Ik heb groepstherapie gehad voor een depressie. Zag dit in eerste instantie absoluut niet zitten maar met de belofte dat ik als ik er na 4 a 5 sessies nog zo over dacht mocht stoppen er toch mee gestart. Het is mij heel goed bevallen en heb goede handvatten gehad. Zelfs voor mijn depressie me nog nooit zo zeker en goed gevoeld dus kan het iedereen aanraden.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk 4mb, locatie Roosendaal - Roosendaal

Zeer bedankt voor deze mooie waardering, U had het niet beter kunnen schrijven, groepstherapie lijkt vaak eng, maar voor depressie en angstklachten is het een zeer effectieve behandelvorm. En wij willen graag dat onze cliënten de meest effectieve zorg krijgen, fijn dat u dit ook zo heeft ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 4mb, locatie Roosendaal? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.