Waardering van 4mb - Roosendaal op 20 oktober 2019

• Burn-out

Voor mij is de behandeling zeker naar tevredenheid verlopen. Er werd goed geluisterd en gekeken naar wat ik nodig had qua begeleiding. Geen 'eenheidsworstbehandeling' dus, wat voor mij erg belangrijk was. Wat ik wel jammer vond, was dat er geen vervolgtraject mogelijk was in de vorm van onderhoud en/of coaching. Je hebt een goede klik met je behandelaar en het zou fijn zijn als je na afloop ervoor kunt kiezen dat je je behandelaar bijvoorbeeld 1x per kwartaal of 1x per half jaar - afhankelijk van je behoefte - kunt blijven bezoeken om te bewaken dat je niet terugvalt of om uitdagingen te bespreken die in de tussenliggende periode op je pad zijn gekomen en die je lastig vond. Dat zou voor mijn nog wel een verbeterpunt zijn. Verder ben ik er gelukkig weer bovenop. Het zal altijd een uitdaging blijven voor mij om die energie goed in balans te houden. Maar ik ben me bewust van de signalen en weet hoe ik ze om kan buigen. Voor mij heeft de behandeling dus zeker iets opgeleverd!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor 4mb? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.