Aeffectivity therapy + coaching

Geestelijke gezondheidszorg

uit 11 waarderingen. Deze zorginstelling heeft te weinig waarderingen.

dinsdag
Gesloten
maandag

Waardering van Aeffectivity therapy + coaching - Amsterdam op 20 september 2016

Depressie

Wij hebben via internet gezocht naar een psycholoog voor onze dochter die depressieve gedachtes had. We hebben contact opgenomen met Bart. Hij reageerde gelijk en we hebben een kennismakingsgesprek gehad. Het klikte gelijk. Onze dochter sprak graag met hem en hij heeft haar enorm geholpen, Hij nam ook de tijd om af en toe met ons te spreken. Onze dochter voelt zich inmiddels weer goed dankzij Bart. Heel prettig dat dit via online gesprekken kon. Wij kunnen Bart aan iedereen aanraden. Hij is een zeer prettig persoon om mee te praten. Omdat hij online werkt kan hij je helpen waar je ook bent in de wereld. Wij zijn erg blij met de behandeling die hij onze dochter heeft gegeven. Ze voelt zich zo veel beter. Wij hebben weer ons lachende meisje terug.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Aeffectivity therapy + coaching? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.