Waardering van Blauwe Velden Dementiezorg - Hardenberg op 22 oktober 2016

8.8
  • Dementie

Mevr. Vonder heeft mijn beide ouders begeleid in hun beider dementieproces. Zij heeft ze meerdere malen bezocht en is in staat geweest dwars door de dementie te prikken waardoor duidelijk werd waar mijn beide ouders mee worstelden. Het ging dan vaak om nog onverwerkte zaken. Haar warme persoonlijkheid gaf hun vertrouwen, waardoor duidelijk werd waaraan zij, naast goede zorg, nog meer behoefte hadden. Zo heeft zij  verzorgers en familie ideeën kunnen geven hoe beter met een dementerende omgegaan kan worden. Dit was een zwaar geval daar het ging om mijn beide ouders die gescheiden van elkaar wonen. Zij heeft een lijn uitgestippeld die gevolgd kan worden. Tot tevredenheid van allen. Daarnaast is zij goed op de hoogte van de regelgeving van een veranderende zorg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Blauwe Velden Dementiezorg? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.