Waardering van Boland Praktijk - Beek-Ubbergen op 2 december 2018

8.2
  • Posttraumatische stressstoornissen

In eerste instantie was ik wat huiverig om weer naar een psycholoog toe te gaan voor mijn problemen. Mijn argwaan bleek gelukkig volkomen onterecht te zijn. Na meerdere sessies met mevrouw Boland kwam ik er achter dat ik met een zeer professioneel en mensgericht persoon te maken had.  Zij heeft goed door kunnen dringen tot de kern van mijn problemen. Tevens heeft ze mij verdere inzichten gegeven in mijn eigen autisme die ik nog maar zelden bij andere andere mensen ben tegen gekomen. Uiteindelijk heb ik 2 keer een behandeltraject doorlopen bij mevrouw Boland, waar ik serieus van kan zeggen dat het voor een grote verbetering van mijn algemeen welbevinden heeft gezorgd! Mocht ik in de toekomst eventueel nog ergens tegen aan lopen, dan kom ik zeker weer terug bij mevrouw Boland.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Boland Praktijk? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.