BrainNetwork

zaterdag
zondag
maandag

Waardering van BrainNetwork - Zeist op 9 september 2020

Ik heb een prettige behandeling gehad bij Brainnetwork. Mijn problemen werden goed in kaart gebracht en er werd veel begrip getoond. Er werd goed geluisterd. De behandeling van Brainnetwork is erg gericht op waar je momenteel last van hebt en hoe je daarmee omgaat. Ik had verwacht dat er iets vaker teruggepakt zou worden op waar bepaalde gevoelens vandaan komen (verleden) en hoe je dit leert accepteren. Ik heb het gevoel dat mij dit meer had kunnen helpen bij mijn proces. Over het onderdeel biofeedback ben ik erg tevreden. Ik was hier in het begin een beetje sceptisch over maar ben heel blij dat we dit onderdeel erbij gepakt hebben. Tijdens de behandelingen moet je als cliënt zelf veel de leiding nemen. Ik ben van mening dat de leiding iets meer bij de psycoloog moet liggen aangezien de cliënt komt omdat de cliënt zelf het probleem niet opgelost krijgt. Verder erg blij met de behandeling en het behaalde resultaat.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor BrainNetwork? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.