Brune van Dam Psychotherapie

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Heuvelsepad 67 6711 JR Ede

Waardering van Brune van Dam Psychotherapie - Ede op 2 mei 2021

Angststoornissen

Ik kwam 2 jaar geleden bij Ton Brune terecht. Het belangrijkste in een behandeltraject vind ik 'de klik.' Heeft deze therapeut de juiste tools om je verder te helpen en is het iemand die een tijd in je leven mag meelopen. Op beide antwoorden een volmondig ja. Ton Brune is een warm en intelligent mens , waar je je verhaal bij kwijt kunt. Hij stelt de juiste vragen en gaat samen met jou oude overtuigingen aan. Ik ben zelf tot nieuwe inzichten gekomen door de vraagstelling van Ton. Wat ik ook een pluspunt vindt is dat Ton al heel wat jaren meeloopt. Zijn levenservaring en bereidheid om daarin ook wat van zichzelf te laten zien, was voor mij van onschatbare waarde. Er ontstaat een werkrelatie met wederzijds respect en waardering. De hulp die ik van hem heb gekregen heeft niet alleen mij, maar ook mijn omgeving geholpen. Als je een daadkrachtige, directe en tegelijkertijd empathische therapeut zoekt met gevoel voor humor, dan is Ton Brune de man die je zoekt. Het brengt je verder!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Brune van Dam Psychotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.