Waardering van C.T.A. Budde, psychotherapie, supervisie en coaching - Veghel op 12 juli 2019

9.8
  • Posttraumatische stressstoornissen

Mijn verhaal was multi-complex, kort samengevat na behandelingen voor baarmoederhalskanker in mijn kraamtijd opvolgend met een baby getroffen door hersenvliesontsteking, eindigde in mijn relatie waardoor ik ineens een alleenstaande moeder was. Heb ik ondersteuning bij Karin gezocht al vrij snel werd PTTS gediagnosticeerd en werd EMDR ingezet. Ik reageerde daar heel goed op en heb uiteindelijk ook gekozen nadat de trauma's behandeld waren, om ook aan mezelf als persoon te werken om terugval te voorkomen. Ik heb een hele fijne samenwerking gehad met resultaat boven verwachting en ben Karin daar ook heel dankbaar voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor C.T.A. Budde, psychotherapie, supervisie en coaching? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.