Centrum de Rond, Nieuwetijds Centrum voor Psychotherapie

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

R. Schumanstraat 2 9728 SK Groningen

Waardering van Centrum de Rond, Nieuwetijds Centrum voor Psychotherapie - Groningen op 14 januari 2020

Burn-out

Afgelopen jaar heb ik veel baat gehad bij de ondersteuning van mevrouw De Rond op zowel mentaal als fysiek vlak. De klachten waarvoor ik bij mevrouw De Rond in behandeling kwam zijn grotendeels verdwenen, waardoor ik op veel momenten weer fluitend door het leven ga. Op spaarzame momenten kunnen de klachten weer aanwezig zijn, maar op deze momenten maak ik gebruik maken van de aangereikte hulpmiddelen, die wij samen hebben geoefend en besproken. De methode en bejeging van mevrouw De Rond heb ik als zeer prettig ervaren. Haar persoonlijke manier van werken heeft ertoe bijgedragen dat ik me gewaardeerd voelde als mens en tegelijkertijd erkenning kreeg voor mijn eigenheid. In de toekomst zal ik terugkijken op een leerzaam, warm en waardevol jaar met behulp van haar behandelmethodes. Ik zal iedereen die op zoek is naar een goede en fijne gesprekspartner, een warm welkom, een duwtje in de goede richting, een luisterend maar kritisch oor, aanraden om bij mevrouw De Rond in therapie te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Centrum de Rond, Nieuwetijds Centrum voor Psychotherapie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.