Waardering van De Helper, Generalistische Basis GGZ en Specialistische GGZ - Almelo op 24 oktober 2020

Ik ben naar de helper gekomen voor EMDR therapie en later voor een behandeling voor sociaal fobie. Zo heb ik mevrouw Nicoline Bars ontmoet en leren kennen. Nicoline heeft me heel lief en open opgevangen en mij gelijk het vertrouwen gegeven dat ik op een veilig plek ben. Aan het einde van de behandelingen voelde ik mij helemaal anders dan in het begin. Alsof ik opnieuw geboren ben. Ik ben heel dankbaar voor mw. Nicoline. Als ik weer problemen/een probleem heb kan ik terugkijken en terugdenken aan de behandelingen en probeer ik mijn problemen zelfstandig op te lossen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Helper, Generalistische Basis GGZ en Specialistische GGZ? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.