Waardering van De Kind- en Jeugdspecialist - Velp op 20 november 2020

9.8
  • Psychische problemen

Omdat het met onze dochter helemaal niet goed ging zijn we via een systeem coach doorverwezen naar Franke. We werden hartelijk ontvangen en na kennismaken en een korte omschrijving van mijn beleving van de problemen waar onze dochter mee kampt werd de sessie zonder mij voortgezet. Franke constateerde dat onze dochter erg veel en vaak sombere gedachten had en heeft een behandelplan gemaakt voor ons. Na een uitgebreide uitleg, is onze dochter in de daarop volgende sessies met Franke begonnen aan EMDR. Na een aantal sessies had onze dochter al een veel beter gevoel over enkele gebeurtenissen die hadden plaatsgevonden in het verleden, waar zij last van had, en heeft ze een gezond zelfbeeld. Wat heel veel jongvolwassen meiden missen is de overtuiging dat je goed bent zoals je bent. Deze overtuiging heeft Franke, door samen met onze dochter aan het werk te gaan, teruggevonden. Dochter: De eerste keer dat we naar Franke gingen was wel een beetje spannend maar zij was meteen heel aardig en lief

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Kind- en Jeugdspecialist? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.