De Rietkamp Eibergen

Haaksbergseweg 9 7151 AR Eibergen
Deze locatie is onderdeel van De Rietkamp

Waardering van De Rietkamp Eibergen - Eibergen op 8 juni 2017

Angststoornissen

Ik moest heel erg lang wachten tot dat ik terecht kon. Hoewel De Rietkamp zich verschool achter de wettelijke norm. Dit was ongeveer 6 weken. Ik was blij dat ik 'slechts' een angstoornis had... Daarnaast klikte het niet met mijn eerste behandelaar. Dit probeerde ik bij haar aan te geven maar ze wilde dit niet horen. Dit heeft ook geleid tot een behoorlijke botsing met deze behandelaar. Waarbij ze mij verweet dat ik 'het werk' niet wilde doen en onvoldoende tijd maakte voor de behandelingen. Dit terwijl ik er netjes (op tijd) iedere week zat. Daarna heb ik haar een brief gestuurd waarbij ik aangaf dat ik echt met haar wilde stoppen. Daarna heeft ze nog een afspraak ingepland waardoor ik door mijn behandelingen heen was waar ik recht op had. Nog niks gebeurd dus. Daarna zou ik een andere behandelaar krijgen ook dit duurde weer lang. Al met al waren we nu schoon 3 maanden verder vanaf mijn eerste aanmelding en er was nog niks verbeterd. Ik heb nog twee of drie behandelingen gehad bij de nieuwe behandelaar en op dat moment was ik al zo ver dat ik via een andere weg mijn eigen problemen een beetje heb weten op te lossen. Al met al is De Rietkamp in mijn ogen een praktijk die niet luistert naar zijn patiënten en ook niet de zorg voor de patiënt voorop zet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor De Rietkamp Eibergen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.