Waardering van EDB Psychologen (Eerstelijnspsychologen Den Bosch) - 's-Hertogenbosch op 2 november 2020

• Posttraumatische stressstoornissen

Ik ga een kort verhaal vertellen met de daarbij behorende ervaring. Ik werd verliefd op mijn 13e op een jongen, deze jongen was 6 jaar lang lief voor mij, maar hij had ook een donkere kant. Hoe dieper we de relatie ingingen hoe donkerder deze kant werd. Na 3 jaar kwam alcohol aan het bod en werd hij agressief en fysiek naar mij toe. Ik pikte dit constant omdat hij de dag erna weer lief was en sorry zei. Dit heb ik tot mijn 19e geaccepteerd omdat ik altijd dacht dat het wel goed kwam en zou veranderen. Nadat hij vreemd ging heb ik het lef gekregen om het uit te maken. Ik ben bedreigd, fysiek en mentaal mishandeld maar het is mij toch gelukt om het uit te maken met hem. 2 jaar nadat het uit was ben ik hulp gaan zoeken, ik stond ervoor open. Ik raad het iedereen aan, ik kreeg de prognose PTSS. Met de behandeling EMDR gingen we trauma's verwerken die ik heb meegemaakt. Het was even wennen maar het heeft mij enorm geholpen! Na 4 maanden was ik klaar en ik voel me nu eindelijk weer compleet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor EDB Psychologen (Eerstelijnspsychologen Den Bosch)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.