EDB Psychologen (Eerstelijnspsychologen Den Bosch)

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

maandag
dinsdag
woensdag
9:00 - 17:30

Waardering van EDB Psychologen (Eerstelijnspsychologen Den Bosch) - 's-Hertogenbosch op 18 oktober 2021

N.v.t.

Ik heb behandeling gevolgd bij Anne Mieke. Samen hebben we gekeken naar mijn emetofobie (ontstaan in mijn jeugd) en de relatie met mijn ex vriend. Beide situaties zijn behandeld met emdr. Ik vond het erg spannend om te vertellen over de relatie met mijn ex. Ik ben vrij jong (23) en schaamde me voor wat mij was overkomen. Hij was af en toe agressief en hier had ik nog steeds last van. Ondanks dat hij mij nooit fysiek pijn had gedaan. Binnen één emdr sessie was ik hier geheel vanaf. Deze sessies vonden door corona plaats online. Eerst was ik hier sceptisch over maar uiteindelijk heb ik dit als prettig ervaren. Een hele fijne behandeling dus en erg tevreden over deze praktijk!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor EDB Psychologen (Eerstelijnspsychologen Den Bosch)? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.