Waardering van Faas Psychologie - Voorschoten op 18 februari 2019

1.0

Als je op maandag een afspraak hebt en je wordt een dag van te voren ziek, op zondag en je belt op maandagochtend netjes af, krijg je een boete van 100 euro.

Reactie van/namens GGZ Faas Psychologie - Voorschoten

geplaatst op 16 april 2019

Beste,
Wij hebben geprobeerd om via de redactie in contact met u te komen, maar u heeft helaas niet gereageerd. Helaas kunnen wij nu geen verdere actie ondernemen.
Wij hopen dat u alsnog contact met ons opneemt om deze situatie te bespreken.
Uit uw reactie begrijp ik wel dat u ontevreden bent over ons no show beleid. Helaas zijn wij genoodzaakt om dit beleid te hanteren omdat de
zorgverzekeraar niet nagekomen afspraken niet vergoed. Afspraken kunnen altijd tot 24 uur voor aanvang van de afspraak (op werkdagen) worden gewijzigd of geannuleerd. Iedereen die bij ons in behandeling komt, is op de hoogte van deze afspraken en is hiermee akkoord gaan.

Bent u of werkt u voor Faas Psychologie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.