Waardering van Fobie Therapie Nederland - Capelle aan den IJssel op 28 maart 2019

• Angststoornissen

Heel fijn om meteen bij een psycholoog terecht te kunnen, zonder een wachtlijst. Binnen één week had in een kennismakingsgesprek waarna we meteen konden starten. De eerste drie sessies kwam de psycholoog bij mij thuis, wat voor mij de stap makkelijker maakte om in therapie te gaan. Daarna ben in naar de praktijk gegaan in Capelle en de laatste afspraken ben ik met mijn psycholoog naar buiten gegaan om mijn angst echt te overwinnen. Er wordt heel fijn geluisterd naar me. De ene keer voelde ik me wat beter dan de andere keer, en hierop werd de behandeling steeds aangepast. Ik heb geen moment het gevoel gehad dat ik dingen moest doen die ik eigenlijk niet wilde. De psycholoog was erg kundig en verstand van zaken. De toevoeging van virtul reality is heel bijzonder en heeft mij heel erg geholpen.Ik heb deze behandeling als zeer prettig ervaren. Veel "menselijker" en beter dan bij grote ggz instellingen waarbij ik eerder was geweest.Een echte aanrader, want hier wordt geluisterd naar je en kom je echt van je angsten af!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fobie Therapie Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.