Waardering van Fobie Therapie Nederland - Capelle aan den IJssel op 28 maart 2019

9.7
  • Angststoornissen

Topervaring bij Fobie Therapie Nederland. De psycholoog kon meteen afspreken, bij mij thuis, was heel flexibel (zowel avond als weekend afspreken). Een heel prettige, doelgerichte, persoonlijke aanpak waarbij je relatief snel (5 sessies thuis) van de vliegangst af kan komen. Via VR vliegen maakt dat je direct kan oefenen met gedachten uitdagen en de controle leren/durven los te laten Extra bijzonder dat ze ook met mij een vlucht ging maken (naar Dublin en weer terug), zodat we alles in het echt konden toepassen. De kop is van mijn vliegangst af. Nu ga ik het zelf vaker vliegen om het onder controle te houden en het geleerde in de praktijk toe te passen. Zeker de investering waard!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fobie Therapie Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.