Fortem Psychologie

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Zuster Meijboomstraat 235 2331 PH Leiden

Waardering van Fortem Psychologie - Leiden op 29 januari 2019

Rolinde is heel begripvol, hartelijk en op precies de juiste momenten streng. Tijdens onze sessies heeft ze mij enorm op weg geholpen met issues van zelfzorg en de relatie met mijn ouders. Dankzij Rolinde's bruikbare tips en stevige analyses heb ik niet alleen mezelf beter leren kennen, maar kon ik stap voor stap aan mijn 'weeffoutjes' werken. Er heerst een geweldig goede vertrouwenssfeer bij deze psycholoog en ik heb mij altijd volledig vrij gevoeld om alles te kunnen delen. Op elk voorbeeld en elk gevoel werd bovendien sensitief gereageerd. Ik beveel Fortem dan ook van harte aan. Het was ontzettend fijn om met zo'n 'jonge' psycholoog aan de slag te kunnen met dit nieuwe hoofdstuk van mijn leven. Ook het vermelden waard is het feit dat Rolinde altijd tijd had voor afspraken en daarin heel flexibel is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Fortem Psychologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.