Waardering van Grip Psychologen, locatie Amsterdam Centrum - Amsterdam op 15 oktober 2019

8.8
  • Burn-out

Ik heb de behandeling als heel prettig ervaren, ik heb heel veel aan de gesprekken en 'huiswerk' gehad en heb vertrouwen dat ik nu zelf verder kan. Ik vond de metafoor over het rijbewijs halen in het laatste gesprek erg mooi, ik weet nu hoe de auto (ikzelf) werkt, nu is het in de praktijk brengen! Na een terugval in mijn burnout werd snel geschakeld, van het korte pakket van 11 afspraken naar een uitgebreider pakket van 28 afspraken. Dat was fijn, wel voelde het een beetje abrupt om na een vast aantal afspraken de behandeling te beeindigen (al heb ik echt het gevoel dat dit kon en zat dit misschien meer in planning).Ik ben heel blij met de behandeling en zou iedereen met soortgelijke (of andere) klachten Grip van harte willen aanbevelen (de naam zegt eigenlijk alles).

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Grip Psychologen, locatie Amsterdam Centrum? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.