Waardering van Gutteling Psychologie - Rotterdam op 30 april 2019

9.8
  • Psychische problemen

Dit is een heel fijne praktijk. Ik heb hier in anderhalf jaar twee verschillende psychologen (basis en specialistische GGZ). Met beiden heb ik een zeer fijne ervaring gehad; ik voelde me erg op mijn gemak en ze hielpen me geduldig doch doeltreffend met mijn klachten.Omdat de praktijk geen contracten heeft gesloten met de zorgverzekeraars wordt een deel van de behandeling niet vergoed. Gutteling doet dit bewust, onder andere omdat zorgverzekeraars je dossiers zo niet in kunnen zien. Echter, mijn behandeling was elke cent waard; waar ik met andere psychologen er niet uitkwam lukte dat bij Gutteling wel.

Reactie van/namens Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk Gutteling Psychologie - Rotterdam

Bedankt voor de geweldige evaluatie. Fijn om dit terug te lezen. Een kleine aanvulling: met een restitutiepolis worden onze behandelingen 100% vergoed aangezien wij verzekerde zorg leveren en aan alle registraties (BIG, AGB) voldoen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Gutteling Psychologie? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.