Waardering van Gutteling Psychologie - Rotterdam op 9 april 2019

• Depressie

Ik kan alleen maar positief zijn over Jolie en de praktijk. 2 jaar geleden gelukkig bij haar terecht gekomen, vanaf het begin persoonlijk en direct contact met 1 en de juiste persoon in tegenstelling tot de ‘instanties’.Mijn ervaring met Jolie, ze is heel nuchter, luisterd zonder te oordelen.. vaak gaf ik zelf al de antwoorden alleen maar door mij te laten praten. Maar ook zeker vaak stelde ze me een vraag, welke mij het inzicht zelf gaf. Ze geeft handvatten en helderheid en heel fijn vult nooit de antwoorden voor je in die het mogelijk kunnen zijn, op die manier kom je zelf tot inzichten en vind je de antwoorden. Of soms ook is het gewoon OK als het antwoord er (nog) niet is. Vanaf het eerste moment een heel goed gevoel en de opluchting, rust en weer hoop dat het deze keer wel zou lukken om weer mezelf te worden. Na 2 jaar vind ik het oprecht jammer niet meer wekelijks naar haar te gaan, maar ik ben weer meer dan OK en voel me als mezelf.

Bent u of werkt u voor Gutteling Psychologie? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.