Healthsupport4you

Psychologiepraktijk en psychotherapiepraktijk

Harmonielaan 35 3704 HH Zeist

Waardering van Healthsupport4you - Zeist op 27 oktober 2021

Carin is een top psycholoog! Ze is doortastend, bevlogen en heel prettig om mee te praten. Ze luistert goed en weet op een snelle en doeltreffende manier de hulpvraag in kaart te brengen en te doorgronden. Haar positieve en praktische benadering werkt stimulerend en een vleugje nuchterheid en humor brengen de nodige luchtigheid in de gesprekken. Ze is op de hoogte van de laatste wetenschappelijke inzichten en zet deze op een praktische manier in. Ik ben via mijn revalidatiearts naar Carin verwezen en ben heel blij dat ik bij haar terecht gekomen ben! Ze heeft veel ervaring in het begeleiden van mensen met een lichamelijke aandoening en zet zich in om de zorg te verbeteren. Carin is echt iemand met hart voor de cliënt, ik kan haar van harte aanbevelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Healthsupport4you? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.