iPractice Amsterdam

zondag
Gesloten

Waardering van iPractice Amsterdam - Amsterdam op 20 november 2021

Angststoornissen

Ik ben erg blij en dankbaar dat ik bij iPractise in therapie ben gegaan. Mijn klachten zijn onwijs verminderd door een intensieve behandeling waarbij ik bijna dagelijks contact had met de psychologen van iPractise. De combinatie van face-to-face gesprekken en online contact vormde een doeltreffende combinatie, omdat ik daardoor op bijna dagelijkse basis (laagdrempelig) bezig kon zijn met de therapie, opdrachten kon maken en kon oefenen met hetgeen ik leerde tijdens de gesprekken. Daarnaast vormde de twee psychologen echt een grote steun voor mij tijdens de 4,5 maand die de behandeling duurde. Ik heb nu veel vertrouwen dat ik met de inzichten en vaardigheden die ik geleerd zal kunnen omgaan met angsten en sombere gedachten. Ik voel me goed en kan weer genieten van het leven, en durf weer relaties aan te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor iPractice Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.