iPractice Amsterdam

zondag
Gesloten

Waardering van iPractice Amsterdam - Amsterdam op 26 oktober 2021

Angststoornissen

Ik ben zo ontzettend goed geholpen bij Ipractice, het was mijn eerste keer in een psycholoog traject waardoor ik er met een hele open blik in ging. Ik had gelijk een goede klik met mijn behandelaar en ik vond het erg prettig dat zij mij op een duidelijke en begrijpelijke manier heeft uitgelegd waarom ik mij op dat moment zo voelde en wat de oorzaken daarvan waren. Ook de online chatfunctie vond ik erg nuttig, hierdoor heb ik geleerd dat het van mij afschrijven voor mij werkt problemen inzichtelijk te maken. Het voelde ook alsof er altijd iemand bij je is om te helpen ook al reageert de behandelaar niet gelijk, dat geeft een veilig gevoel. Kortom, ik ben blij dat ik hier op een vriendelijke, begripvolle en kundige manier geholpen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor iPractice Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.