iPractice Amsterdam

vrijdag
zaterdag
Gesloten

Waardering van iPractice Amsterdam - Amsterdam op 4 september 2020

Ik heb uitstekende begeleiding en zorg ontvangen. Ik voelde aan dat iPractice iets voor mij kon zijn, en dit bleek volkomen waar te zijn. Het systeem met twee behandelaars had ik nooit eerder gehoord, maar de twee elementen van de behandeling vulden elkaar goed aan. De verdiepende gesprekken met mijn 1e behandelaar waren constructief, maar het gesprek vloeide altijd op een manier waar ik zelfs van kon genieten. Ik voelde me veilig, serieus genomen en kreeg erkenning. Het contact met de 2e behandelaar was altijd een fijne herinnering om bezig te blijven met mijn traject, en gaven me het gevoel dat ik vooruit kwam. Na drie maanden kon ik zelf weer verder, maar stiekem mis ik het proces!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor iPractice Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.